آخرین مطالب

مهم ترین ترفندهای خانگی و آشپزی برای هر خانم خانه دار

مراقبت از خانه کار آسانی نیست، اما نکاتی وجود دارد که می تواند کارهای خانه را برای ما لذت بخش تر کند. همه ما می خواهیم خانه ای تمیز و زیبا داشته باشیم و بتوانیم کارها را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم. هک های جدید خانه به ما کمک می کنند کار را در زمان کمتر و آسان تر انجام دهیم و از انجام آن لذت ببریم. در این قسمت شما را با چند نکته برای امنیت خانه آشنا می کنیم.
کاربرد روغن زیتون

چند هک خانگی برای ساده کردن زندگی شما!

برنامه غذایی داشته باشید
یکی از وقت گیرترین کارها در خانه پخت و پز است. به خصوص اگر ندانیم چه غذایی می خواهیم درست کنیم. تکرار هر روز این مشکل می تواند به یک مشکل کسل کننده تبدیل شود و زمان و انرژی زیادی را از ما بگیرد. می توانید لیستی از غذاهایی که خانواده دوست دارند و برای آنها مناسب است تهیه کنید و یک برنامه غذایی هفتگی تهیه کنید. منابع زیادی وجود دارد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. می توانید از این برنامه ها یک برنامه غذایی دریافت کنید و غذاهای موجود را اضافه کنید تا آنها بتوانند غذاهای مناسب را برای شما توصیه کنند. با این کار نه تنها در وقت و انرژی خود صرفه جویی می کنید، بلکه تجربه خرید خود را نیز بهبود می بخشید.

ابزار و تجهیزات پولیش با روغن زیتون
روغن زیتون علاوه بر فواید بی شماری که برای سلامتی دارد، می تواند برای خانه نیز مفید باشد. مقداری آب روی پارچه بریزید و از آن برای تمیز کردن مبلمان چوبی خود استفاده کنید.

تابه چدنی را به درستی تمیز کنید
بهترین راه برای شستن چدن با نمک این است که نمک بزنید، آبکشی کنید و با حوله خشک کنید.

یک لیست خرید تهیه کنید
حتما برای شما هم پیش آمده که تصمیم گرفته اید یک غذا یا دسر درست کنید و متوجه شده اید که هیچ ماده ای در خانه ندارید. همیشه فهرستی از غذاهای مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشید. بهتر است لیست را روی گوشی هوشمند خود بنویسید تا بتوانید در هر زمان به راحتی موارد را اضافه و حذف کنید. یک لیست آماده به شما کمک می کند هر بار هوشمندتر خرید کنید و از شر این احساس که فراموش کرده اید چیزی بخرید خلاص شوید!

برای تمیز کردن توستر از خودکار آشپزی استفاده کنید
این کار را با مداد آشپزی انجام دهید تا پودر سوخاری و تکه های سوخته از توستر شما پاک شود. این کار باعث دوام بیشتر توستر و بوی خوب و سالم می شود.

اضافه کردن سفید کننده به گلدان فلاش
بسیاری از ما تا زمانی که توالت کثیف نشود، کار سخت تمیز کردن آن را شروع نمی کنیم. یکی از ترفندهای جالب خانگی برای تمیز نگه داشتن توالت، اضافه کردن کمی سفید کننده به آب مخزن است. با این کار از کار و زحمت زیادی برای نظافت سرویس بهداشتی کاسته اید!

لکه های چربی را با نان سفید از روی دیوارها پاک کنید
عجیب است اما مالیدن یک تکه نان سفید روی اثر انگشت روی دیوار همه چیز را حل می کند.

لباس های خود را با سرکه خوشبو کنید
آیا ماشین لباسشویی بو می دهد؟ آن را با آب جوش و یک فنجان سرکه سفید در آن بمالید. همچنین به از بین بردن رسوب آهک و کپک کمک می کند و باعث می شود دستگاه عمر طولانی تر و کارآمدتری داشته باشد.

منبع : چگونه میتوانم یک زن مستقل و قدرتمند باشم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش