آخرین مطالب

اس ام اس شب بخیر عاشقانه برای دوستان و همسر

اس ام اس شب بخیر عاشقانه برای دوستان و همسر

جملاتی که برای دوستی یا ازدواج نوشته شده مضامین عاشقانه و احساسی دارند و اگر می خواهید با فرا رسیدن ماه دوستی شریک زندگی خود را غافلگیر کنید می توانید این جملات را برای او بفرستید همچنین در صورت تمایل می توانید جملات پرمعنی بنویسید. کپشن یا استوری اینستاگرام
متن عاشقانه ماهگرد با مضامین زیبا و جالب
یکی از بهترین راه‌ها برای ابراز احساسات به یک مخاطب خاص یا شریک زندگی‌تان، ارسال یک پیام احساسی در روز قرار یا عروسی‌تان است و می‌توانید با ارسال پیامی معنادار و معنادار، به شریک زندگی‌تان بگویید که در مورد او چه احساسی دارید. پیام عاشقانه . یک لحظه عاشقانه منحصر به فرد برای او ایجاد کنید.

متن در مورد اولین ماهگرد متن ماهگرد جدید عکس اولین ماهگرد عقد اولین ماهگردمون مبارک اقایی اولین ماهگرد عقدمون مبارک زیباترین متن های ماهگرد عشق چهارمین ماهگردمون مبارک ایده متن ماهگرد عقد ماهگردمون مبارک خانومم

امروز یه روز خاصه

امروز نهالی که کاشتیم یک ماهه میشه

امروز ، اولین ماهگرد ، تولد عشق بین ماست

یه عشق پاک

یه عشق ناب

دوست دارم عزیزم

اولین ماهگرد , متن در مورد اولین ماهگرد , عکس پروفایل اولین ماهگرد

*****

مــاه هم گـِـرد می شـود وقتی

مــاه گــَرد می شـود

مـاهگـرد من و تو

مثل یک شربت ِ نــاب

مثل حلوای قدیمی خوشمـزه

مثل تو تـازه

و مثل این است کـه دوبـاره متولد شده ایــم

اولین ماهگردمون مبارک

*****

نگاهت را قاب می گیرم ،

در پس آن لبخند ،

که به من شور و نشاط زندگی می بخشد .

امروز روز توست …

ماهگرد ازدواجمون مبارک …

*****

همسرم

زنانه دوستت دارم

و مردانه می مانم به پایت …

و این زیباترین تناقضی است که

با عشق باورش کردم

اولین ماهگردمون مبارک همسرم

متن در مورد اولین ماهگرد

آرامش، عشق، شادی و لحظات رمانتیک همه چیزی است

زود یـا دیــر گذشتنش مهـم نیس ؛

مهم اینـه کـه دلآمون بـاهــم بود ُ ۲۴ ماه گذشــــــــت ..

هم دور بودیم

هم نزدیــک

هم شـاد بودیم

هم غمگیــن

و بخـاطر همه ی لحظاتی که داشتیم

خدا رو بسیـــــــــــــــــــار شـاکرم ..

شکر پروردگـار عـاشقی 🙂

متن احساسی برای ماهگرد

مــاه هم گـِـرد می شـود وقتی

مــاه گــَرد می شـود

مـاهگـرد من و تو

مثل یک شربت ِ نــاب

مثل حلوای قدیمی خوشمـزه

مثل تو تـازه

و مثل این است کـه دوبـاره متولد شده ایــم”

جملات پرمحتوا برای ماهگرد

یه وقتایــــی فکر میکنم

انقدر دوســــت دارم

که لـــال میشم از گفتنش ؛

یه وقتایی مثل امروز

انقدر از بودنت احساس امــــنیت میکنم

که حـــــس میکنم میتونم با همه دنیا بجنگم ؛

یه وقــــتایی مثل همیشه

نفســـم به نفسات بنده ؛

یه وقتایی مثل امشب انقدر از داشتنت دستپاچه میشم

که واژه ها رو گم میکنـــم ؛

یه وقتــایی مث الــان تــا ابد دوســـت دارم

سومین ماهگرد عشقمون مبارک

عشق تو همانند خورشیدی است که برف های زندگی ام را ذوب کرد و روحم را گرم …
ماهگرد نامزدیمون مبارک عزیزم!

*****

تا همیشه و تا ابد دوستت دارم
و هیچ چیز نمی تواند مانع این عشق ابدی شود
ماهگرد نامزدیمون مبارک عشقم!

*****

لبخند تو معجزه ای است که
تنها با دیدنش تمام غم هایم به شادی تبدیل می شود
دوستت دارم …
ماهگرد نامزدیمون مبارک مهربان من!

*****

هر بار که تو رو می بینم دوباره عاشق می شم
تو یکی از اون قشنگ ترین اتفاقاتی هستی که توی زندگیم افتاده و به زندگیم ارزش بخشیده
ماهگرد نامزدیمون مبارک عزیزم!

*****

استوری تبریک ماهگرد نامزدی

عشق نو شیرین است اما عشق واقعی شیرین تر
درست مثل عشق من و تو …
عاشقتم …
ماهگرد نامزدیمون مبارک!

*****

روز بدون تو یه روز نا تمومه …
گاهی کلمات هم برای بیان عشقم نسبت به تو کافی نیست
فقط بدون خیلی دوستت دارم
ماهگرد نامزدیمون مبارک نازنین یارم!

*****

تو اولین فکر صبح ها و آخرین فکر شب هام هستی
زندگی بدون تو برام قابل تصور نیست
عزیزم! ماهگرد نامزدیمون مبارک

*****

مهم نیست کجا بری یا چه کار بکنی
عشق من تا هر نقطه ای از دنیا تو رو دنبال می کنه
ماهگرد نامزدیمون مبارک بهترین من!

*****

با آمدن تو بهترین و زیباترین لحظات وارد کلبه خوشبختی مان شد
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان
و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم

اولین ماهگرد دوستیمون مبارک

∼∼♥∼∼

الهی تمام عمر در کنار یکدیگر باشیم دوست خوبم

لذت تمام خوبی ها،‌ شادی ها و خوشی ها را با یکدیگر دو برابر کنیم

و غم ها را با هم شریک شده و نصف کنیم

ماهگرد دوستی با تو،‌ زیباترین روز زندگی من است

پیوند قلب عاشق من و تو سرشار از آوای زندگیست

این زندگی جدید و ماهگرد دوستی مون مبارک عشقم

∼∼♥∼∼

امروز دومین ماهگرد دوستیمون هست
عشق پاکمون دو ماهه شد…
دو ماه از عاشقیمون می گذره
احساس غرور میکنم وقتی میبینم دو ماه از مال هم شدنمون میگذره

و از عشقمون به هم کم نشده که بیشترم شده

دومین ماهگرد دوستیمون مبارک

∼∼♥∼∼

آدم ها فردایی دارند به وسعت و بزرگی زمین؛

من و تو فردایی داریم به وسعت بی کران جهان

آدمها دست های هم را می گیرند

تو با روحت روحم را در آغوش می گیری

ماهگرد دوستیمون مبارک

پیامک تبریک ماهگرد (دوستی - نامزدی - ازدواج - عشق)

پیام تبریک ماهگرد عشق

از صمیم قلب ماهگرد عشق تان را تبریک می گویم

و برای شما آرزوی آرامش و سعادت دارم

دو کبوتر عاشق همدیگر را یافتند

اولین ماهگرد عشقتون مبارک

منبع : متن ماهگردمون مبارک

که از زمانی که با تو ازدواج کردم در زندگی ام تجربه کرده ام

تو هدیه قشنگ خداوند برای من هستی

دوستت دارم، ماهگرد عشق مون مبارک!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش