آخرین مطالب

راه کار های از بین بردن لکه روغن بر روی لباس

راه کار های از بین بردن لکه روغن بر روی لباس

به نظر شما آیا برای پاک کردن لکه چربی کهنه امیدی نیست و لکه چربی همیشه روی لباس ثابت باقی می‌ماند؟  از این رو در این مقاله سعی کردیم از بین بردن لکه چربی قدیمی لباس را به شما آموزش دهیم تا لباس خود را حفظ کنید.

آب گرم :

لکه در اثر شستشو با آب گرم از بین میرود. لکه رابا آب گرم و پودر شستشو پاک کنید و برای از بین بردن بوی روغن حین شستشو از سرکه نیز در محلول استفاده نمایید.

استفاده از اسپری مو :

ابتدا اسپری را با فشارمناسب روی لکه بپاشید. این کار باعث آزاد شدن مولکول های روغن می شود.پس از اتمام کار ناحیه ی لکه شده را کاملا بشویید.

شده اند پس قاعدتاً می توانند روغن روی لباس را نیز تمیز کنند.

استفاده از نوشابه :

استفاده از نوشابه جهت از بین بردن لکه چربی روی لباس فقط تا چند ساعت پس از ایجاد لکه موثر خواهد بود.در این صورت لکه ایجاد شده را یکی دو ساعت در نوشابه بخوابانیدو سپس آن را بشویید.مطمئن باشید پس از آن هیچ اثری از لکه چربی باقی نخواهد ماند.

 

 استفاده از مایعات روان‌کننده یا اسپری WD-۴۰

به‌جای استفاده از شوینده‌ها، از اسپری WD-۴۰ یا سایر مایعات روان‌کننده بر روی لباس‌تان استفاده کنید. اسپری WD-۴۰ و سایر مایعات روان‌کننده ابزار مناسبی برای زدودن چربی از سطوح هستند. ابتدا اسپری WD-۴۰ یا مایعات روان‌کننده را بر روی یک نقطه‌ی کوچک لباس‌تان که دیده نمی‌شود، امتحان کنید تا مطمئن شوید رنگ لباس‌تان را رنگ تغییر نمی‌دهد.

بگذارید اسپری WD-۴۰ یا مایعات روان‌کننده ۲۰ دقیقه بر روی لباس‌تان باقی بماند.

لباس‌تان را در ظرفی حاوی آب گرم بریزید و اسپری WD-۴۰ یا مایعات روان‌کننده را از آن بزدایید.

لباس را به‌تنهایی با پودر یا مایع لباسشویی بشویید. دستورالعمل‌های مربوط به شست‌وشوی هر لباس را که بر روی برچسب آن نوشته شده است، رعایت کنید. برای خشک کردن لباس، آن را در معرض هوا قرار بدهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش