آخرین مطالب

چگونه می توان برچسب نامی را برای نمایندگی برند خود طراحی کرد؟

 

 

 

طراحی برچسب نام حرفه ای و هنری می تواند شما را از رقبا جدا کند. به نحوه ایجاد برچسب نامی که نمایندگی دقیق برند شما باشد نگاهی بیندازید. جنبه های ملموس بازاریابی حتی در عصر دیجیتال نیز مهم است. اعتماد ایجاد کنید ، هویت نمایندگی خود را ایجاد کنید و خلاقیت خود را با طراحی برچسب های نام با قصد به نمایش بگذارید.

بر اساس گزارش درآمد تبلیغات اینترنتی IAB ، درآمد تبلیغات دیجیتال ایالات متحده در سال 2018 بیش از 100 میلیارد دلار بوده است. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود ، درآمد تبلیغات در سال 2019 به رشد خود ادامه می دهد. خبرگزاری ایلنا

درآمد سه ماهه 1 در حال حاضر 18 درصد افزایش یافته است ، و درآمد قابل توجه 28.4 میلیارد دلار را به ارمغان می آورد. آژانس ها نه تنها باید سرعت روند در حال ظهور را حفظ کنند ، بلکه روابط خود را با مشتریانی که از طریق جستجو پیدا می شوند نیز حفظ کنند.

 

برای برجسته شدن ، آژانس ها باید به هر شغلی که آنها را استخدام می کند ، خدمات ارائه دهند. یکی از راه های کمک به افزایش تبدیل پس از پر کردن فرم های تولید سرب ، ایجاد احساس درست هنگام ملاقات مشتری برای گفتگوی رو در رو است.

 

یکی از عناصری که می تواند یک برداشت منحصر به فرد ایجاد کند ، یک برچسب نام کلاسیک است. برچسب های نام را می توان برای نشان دادن مارک نمایندگی ، ظرفیت طراحی ، قابلیت اعتماد ، تخصص و پاسخگویی شما طراحی کرد. با انتخاب های عمدی طراحی برچسب نام ، می توانید مارک پیشرفته آژانس خود را حفظ کنید.

 

اجازه دهید شرکت زیبایی شناسی شما را در ایجاد پسوند بصری برند شما راهنمایی کند. گزینه هایی مانند مواد ، رنگ ، اندازه ، پشتوانه ، متن سفارشی و گوشه ها با هم کار می کنند تا مشتریان جدیدی را به فرهنگ شرکت شما معرفی کنند. مطمئن شوید که تلاش های بازاریابی شما از صفحه موبایل تا جلسات مشتری بیشتر است.

 

6 نکته و نکته برای ایجاد برچسب برند تجاری موفق

 

به خدمات مشتری فکر کنید

برند خود را به نمایش بگذارید

با قصد طراحی کنید

بینش فرهنگ شرکت خود را ارائه دهید

ایجاد اعتماد

تخصص ویترین

 

 

 

1. به خدمات مشتری فکر کنید

قیف تبدیل برای موفقیت یک شرکت حیاتی است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود ، این مرحله به مرحله تبدیل مشتری به فروش نهایی است

اگر از روش مناسب خدمات مشتری استفاده می کنید ، استفاده از مراحل اساسی در یک کانال تبدیل ، تبدیل منجر را آسان می کند. در حالی که میزان عبور و مرور در قیف کم است ، می تواند لحظه ای جذاب یا شکستن برای ایجاد ارتباط با مدیران شرکت ها ، مدیران بازاریابی یا سایر نقاط تماس باشد. برای تأمین نیازهای شما می توانید کارهای دیگری از تنظیم قرارداد انجام دهید: شما می توانید قسمت مورد نظر را جستجو کنید.

 

این امر به ویژه هنگامی که مشتریان به مرحله ای می رسند که می خواهند از استخدام شرکت شما برای حضور در شبکه های اجتماعی خود به استفاده از خدمات جامعی که شما ارائه می دهید ، بسیار مهم است. جلسه حضوری برای فروش بیشتر خدمات بازاریابی شما بسیار مهم است. لباس کاری شما باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد.

 

2. برند تجاری خود را بر روی صفحه نمایش قرار دهید

بسیاری از طرح های برچسب نام شامل فضای لازم برای یک آرم متمایز از شرکت می باشد. به بازدیدکنندگان یادآوری کنید که شما نمایندگی برندی را دارید که آنها از وب سایت شما تشخیص می دهند. یک آرم وب سایت لحن را تنظیم می کند و توجه را به هدر هر وب سایت جلب می کند. در مثال زیر ، برچسب name جزئیات مهم مربوط به فرد و تجارت را نشان می دهد.

وب سایت شرکت به همراه نام کسب و کارشان که دارای حروف درشت است ، در مورد برچسب نام نیز به تفصیل آورده شده است. مهم نیست بازدیدکنندگان صفحه در سایتی به چه صفحه ای مراجعه می کنند ، آرم آنجاست و یک تجربه یکپارچه را ایجاد می کند. استفاده از همان آرم یادآوری تخصص دیجیتال شماست. اگر نمایندگی شما بهترین ها را در طراحی وب و معماری سایت ارائه دهد ، مردم این را از برچسب نام شما می دانند. در مشاوره مشتری ، همان یادآوری را در آنجا نگه دارید. مشاغل شما حضوری آنلاین و حضوری فیزیکی دارد.

 

این یکی از روش های متمایز کردن تجارت شما از سایر آژانس هایی است که مشتری ممکن است خرید کند.

 

3. با قصد طراحی کنید

آرم یکی از عناصر طراحی برچسب نام شماست. پس زمینه ای را انتخاب کنید که برداشت متمایز انتخاب شده را ایجاد کند. برچسب های نام طلا و نقره براق می تواند سطح بالاتری از حرفه ای بودن را نشان دهد. زمینه های رنگارنگ پر جنب و جوش می توانند لحنی بازیگوشانه یا خلاقانه برقرار کنند. زمینه های اصلی سفید و سیاه ، تمرکز را بر روی هر متن یا آرم حفظ می کنند.

 

بسته به عمودی که در آن کار می کنید ، می توانید طراحی برچسب نام خود را متناسب با انواع مشاغلی که اغلب با آنها روبرو می شوید تنظیم کنید. بسیاری از آژانس ها خدمات اولیه یا تخصصی دارند که مشتریان را به خود جلب می کند. اجازه دهید این مهارت انتخاب رنگ ، طرح و حتی فونت های انتخاب شده برای برچسب های نام شما را هدایت کند.

 

4. درباره فرهنگ شرکت خود بینش ارائه دهید

سبک برچسب نامی که انتخاب می کنید به بازدید کنندگان اجازه می دهد اطلاعات بیشتری در مورد فرهنگ شرکت شما کسب کنند. برچسب های مختلف نام پیام های مختلفی را برقرار می کنند.

خود را به عنوان یک شرکت متمایز کنید. شما می توانید یک شعار الهام بخش ، یک تقدیر ، یک وعده تجاری یا یک پیام دیگر داشته باشید. درج متن سفارشی روی برچسب نام ، یادآوری تصویری ارائه می دهد كه شركت قصد دارد آن را ارائه دهد.

 

5. اعتماد بسازید

برچسب های نام شفافیت ایجاد می کنند. مهمانان آژانس به سرعت می بینند که با چه کسانی کار می کنند و چه نقشی دارند. این یک روش ظریف برای برقراری ارتباط است که برند تجاری آنها با نمایندگی شما ایمن خواهد بود.

 

اجازه دهید تا تجربه نمایندگی شما نمایشی از آنچه به مشتریان ارائه می دهید می باشد. نشان دهید که قابل اعتماد هستید. صنایعی در سراسر کشور در حال جستجو برای تبلیغاتی هستند که باعث می شود بازدید کنندگان آنلاین احساس امنیت کنند. دسترسی آژانس شما باید شامل یک تجربه مصرف کننده مطمئن برای بازدید کنندگان وب و بازدید کنندگان دفتر باشد.

 

به عنوان مثال ، یک سرویس که ممکن است به مشتریان ارائه دهید ، مهاجرت سایتها از http به https است. سایت هایی که شما برای مشتریان بهینه سازی و ایجاد می کنید باید تجربه خرید ایمن را به مصرف کنندگان ارائه دهند. به همین ترتیب ، وقتی مشتری ها به تجارت شما می آیند ، شما می خواهید آنها تجربه خرید ایمن داشته باشند - بدانند كه با چه کسانی كار می كنند و برند تجاری آنها خوب است.

 

6. تخصص خود را به نمایش بگذارید

برچسب های نام به مشتریان کمک می کند تا به سرعت متخصصان را شناسایی کنند. شما می توانید با معرفی متخصصانی که برای نمایندگی شما کار می کنند ارزش نمایندگی خود را به مشتری نشان دهید. برای همه مشاغل خود نشان هایی با عنوان شغلی ایجاد کنید. شما می توانید تیم های بازاریابی ، فناوری و فروش خود را تعیین کنید. در نشان زیر ، کارمند عنوان شغل خود را با یک فونت ساده به نمایش می گذارد.

کارمند در آژانس تبلیغاتی طلوع فیلم یک مدیر ارشد بازاریابی است ، که به معنی تخصص در زمینه او است. در داخل تیم ها ، می توانید از خط متن دیگری برای تعیین نقش های شغلی استفاده کنید. عنوان را برای هر توسعه دهنده ، طراح ، عضو تیم محصول ، متخصص بهینه سازی موتور جستجو ، نمایندگان خدمات مشتری و مدیران بخش درج کنید.

 

هر برچسب نام نشان می دهد که خدمات شما چقدر جامع است. مشتریان می توانند بلافاصله ببینند شرکت شما کجا منابع خود را سرمایه گذاری می کند و به آنها اطلاعات بیشتری در مورد خدمات شما می دهد.

 

برچسب نامی طراحی کنید که رقابت شما را رقابتی کند

ماندن در این صنعت پر رونق به معنای فشار بیشتر آژانس ها برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان است. عدم حفظ روابط با مشتری به این معنی است که آژانس شما نیز می تواند در رتبه بندی دفن شود.

 

با مرورهای نامناسب Google و رتبه بندی پایین ، ارتباط وب سایت خودتان دچار تزلزل می شود. برای ایجاد مشتری بلند مدت با استفاده از برچسب نام سرمایه گذاری کنید تا هر مشتری نقطه لمس را حساب کند.

 

استفاده از برچسب نام متمایز نشان می دهد که در مقابل همه کسانی که در خانه شما به دنبال خدمات بازاریابی می روند ، پاسخگو خواهید بود. مشتریان می توانند نام افرادی را که بیشتر از کار با آنها لذت می برند و همچنین اینکه کدام یک از مسئولین مسئول انجام وظیفه هستند ، می بینند و به خاطر می سپارند.

 

گفتگوهای شما با مشتریانی که وقت خود را برای بازدید از دفتر کار خود اختصاص می دهند بسیار مهم است - به ویژه هنگامی که صحبت از مشتریانی است که هزینه بالایی دارند و به نمایندگی شما امکان دسترسی به سایت های زنده آنها را می دهند. هر لحظه گذراندن با مشتری نشان می دهد که شما بیش از سایر شرکت های بازاریابی پیشنهادات را ارائه می دهید. شما یک تجربه نمایندگی درجه یک ارائه می دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش